Podrska
Uzrok tog problema može biti prepuna cache memorija ili je u web pregledniku zabranjeno spremanje "kolačića" (Cookies).
Rješenje za prvi slučaj je da izbrišeš "kolačiće" kao i komplet povijest sa web preglednika.
Za drugi slučaj postoje dva moguća rješenja:
- Uključena je opcija "Block All Cookies" u tvom web pregledniku. Isključiti tu opciju možeš na način da u Internet Exploreru odabereš opciju Tools -> Internet Options -> Privacy te klizačem namjestiš na opciju "Medium", nakon toga klikni na "Apply" kako bi potvrdio promjene te se pokušaj ponovo prijaviti.
- Antivirusni program ne dopušta spremanje kolačića. U tom slučaju pronađi na svom antivirusnom programu opciju "Block All Cookies" te ju isključi i pokušaj se ponovo prijaviti.
To znači da si se uspješno registrirao na stranici WWIN. Ako si izgubio ili zaboravio svoje podatke koji su potrebni za pristup, molimo obrati se našoj Službi za korisnike uz navođenje svog imena i prezimena, adrese stanovanja, datuma rođenja te svoje e-mail adrese, koje si pohranio na svom WWIN računu.
U e-mail poruci navedi razlog javljanja, kako bi naša Služba za korisnike mogla da što brže odgovori na tvoje pitanje.
E-mail možeš poslati pomoću niže naznačenih polja.
Provjeri svoju neželjenu poštu. Ako se e-mali ne nalazi ni u neželjenoj pošti, molimo obrati se Službi za korisnike uz navođenje svog imena i prezimena, adrese stanovanja, datuma rođenja te svoje e-mail adrese, koje si pohranio na svom WWIN računu.
U e-mail poruci navedi razlog javljanja, kako bi naša Služba za korisnike mogla što brže odgovoriti na upit.
E-mail možeš poslati pomoću niže naznačenih polja.