Koje su funkcije mog WWIN računa?
WWIN račun je centralno mjesto koje omogućuje da optimalno koristiš našu ponudu. Na primjer, samo kada si prijavljen, možeš vršiti uplate i isplate, stavljati uloge, itd. U prozoru “Moj račun” nalazi se pregled tvojih stavljenih uloga, kao i spisak svih kretanja na tvom računu. U prozoru “Moj račun / Moja ograničenja” imate mogućnost podesiti lične postavke za svoj WWIN račun.
Moj račun je zbog višestrukog unosa krive lozinke blokiran. Šta mogu da učinim?
Molimo obrati se WWIN službi za korisnike uz navođenje svog imena i prezimena, adrese stanovanja, datuma rođenja te svoje e-mail adrese, koju si naveo na svom WWIN računu. Pod "predmet" upiši razlog javljanja.
Mogu li promijeniti e-mail adresu za svoj račun?
Nakon što se loguješ možeš u prozoru “Moj račun/ Lični podaci” izmjeniti svoju e-mail adresu. Na način da uneseš novu e-mail adresu i svoju lozinku te klikom na "Spremi" sprema se nova e-mail adresa. Nakon toga se šalje e-mail poruka na novu e-mail adresu s linkom za promjenu e-mail adrese. Ako si zaboravio ili izgubilo svoje podatke za pristup, molimo da se obratiš našoj službi za korisnike uz navođenje svog imena i prezimena, adrese stanovanja, datuma rođenja te svoje stare i nove e-mail adrese. Tvoja e-mail adresa bit će aktuelizovana što je moguće brže.
Na koji način mogu da promjenim svoju lozinku?
Nakon što se loguješ možeš u prozoru “Moj račun/ Lični podaci" u svakom trenutku da promijeniš svoju lozinku. Na način da uneseš staru i novu lozinku te ponoviš novu lozinku i klikom na "Spremi promjene" dovršavaš promjenu lozinke.
Lozinka treba sadržavati velika i mala slova, barem jedan broj i posebni znak te preporučujemo da lozinku u redovnim intervalima mijenjate.
Mogu li da promijenim svoje korisničko ime?
To nažalost nije moguće. Svako korisničko ime se na stranici WWIN dodjeljuje samo jednom. Čim si se uspješno registrovao, moraš dalje upravljati tim računom i zadržati pripadajuće korisničko ime.
Na koji način mogu da zatražim odmor od igre na svom WWIN računu?
U postavkama računa pod “Moj račun/ Odmor od igre” možeš samostalno aktivirati ograničenje ili zahtjev za odmor od igre poslati mailom službi za korisnike. Od korišćenja ponude možete se isključiti na 1 sedmicu, 1 mjesec ili 3 mjeseca.
Pažnja: Korisnik ograničenje ne može opozvati prije isteka roka. Nakon isteka roka (1 sedmica/1 mjesec/ 3 mjeseca) račun se automatski otvara.
Molimo da zatražiš eventualno preostali novčani iznos s računa. Daljnje uplate na WWIN račun za vrijeme trajanja ograničenja nisu moguće. S korisničkim podacima i dalje se možeš prijavljivati na račun. Ukoliko međutim želiš aktivirati trajno ograničenje, molimo kontaktiraj službu Servis i podrška uz navod imena i prezimena, kućne adrese i e-mail adrese, tj. podataka koje si pohranio na WWIN račun. Niti u slučaju privremenog, niti u slučaju trajnog ograničenja od strane službe za korisnike, tvoji se osobni podaci ne brišu. Ti podaci se iz sigurnosnih razloga moraju sačuvati do isteka zastarnog roka, jer bi mogli biti potrebni u slučaju ostvarivanja, izvršenja ili obrane pravnih zahtjeva pred nadležnim tijelima ili sudovima. Nakon isteka roka korisnik može podnijeti zahtjev za brisanje podataka.
Kako mogu da otvori svoj WWIN račun nakon što sam ga samovoljno zatvorio?
Korisnik ograničenje ne može da opozove prije isteka roka. Nakon isteka roka (1 sedmica/1 mjesec/ 3 mjeseca) račun se automatski otvara.